21 februari 2008

Glad!

Idag har jag känt mig så glad och lycklig!! Åh vilken underbar känsla:)...kanske är det lite för att man känner i luften att våren är på G?

Har lite scrap att visa...


Mmm så fin bild på J och så massa nya scrapsaker, "direkt" från den stora CHA-mässan i USA;)

Ett litet Grattis kort till en liten Ella och hon är nämligen ingen mindre än min brors första barn*stolt* så jag har blivit faster:) Gjorde ett nästintill liknande kort till min mans första brorsbarn oxå men hann inte scanna in det:-) Jag vill nämna att NANCY är ju min stora kortmakar-inspiration..:)

Här är lite kort på kottarna för mina kära nära som är här och kikar:) Okej jag erkänner! Med en scrapskadad mamma kan barnen inte bli annat än kamera-medvetna haha.... Så här är lilla gumman så söt så man vill äta upp henne!:) Men hon posar verkligen hihi..



Whilliam, lilla sötisen, posar på sitt eget sätt haha...Denna minen är vid samma stund som Jq har blivit fotad, så han har ju sett hur hon gör..så när jag lyfte kameran mot honom så gav han mig den här minen:D :hihi söt eller vad?!?
JQ och jag var på bio i söndags..Det var första ggn hon var på bio, med sin bästa kompis D och så hans mamma och jag....men det här kortet är från innan bion:)



det var en jättemysig eftermiddag med lilla gumman, som tyckte det var en härlig upplevelse:)

ha det så gott alla!!Kram kram

9 kommentarer:

terese sa...

*kikar runt lite* fin LO & vackert kort! och dina skissecupsLO:er är ju super de med! :-)

Cecilia sa...

Vad fina layouter du gjort & grattis till att bli faster.
Va härligt att må så där bra.

Ulrika aka LillBlomman sa...

Vad härligt att känna sig så där lycklig! Underbara bilder på dig och dina "kottar"!!! ha det gott!

Theresa/Tette sa...

Underbar känsla - jag har lite av den själv idag också för vi har ett sånt´otorligt vårväder här hemma!
Underbara alster som vanligt!

Lisbet sa...

Hej!

Om du har varit in på min sida så kanske du har sett att du försvunnit ur mitt länkarkiv. Jag har rensat ur och skapat en ren länksida för papper- och kortmakare så att jag hittar alla de bloggar jag vill besöka.
Nu ligger din länk på en särskild ”min bloggrunda sida” vilket du ser om du tittar in hos mig.
Jag tar mig en stund att surfa runt och samla lite inspiration samtidigt som jag säger detta. Vill inte att du ska tro att jag tagit bort din länk.

Ha en skön måndag.

Anonym sa...

Håll kvar den där gladkänslan för den är ju så skön att bära!
Underbar layout du har gjort!

fialoppan sa...

Underbart fin lo och härliga foton!

Karoline Sigoldson sa...

Ni är sååå söta!
Löööve your work...
:-)

Kimberly sa...

Oooo...BEAUTIFUL photographs! You are DARLING and so is your little sweetness too! xoxo
Love ya,
K