26 februari 2008

Papp och scrap snabb tävling..

Här är mitt bidrag till Papp&Scraps snabbtävling, där man skulle inspireras av en text av Evert Taube. Jag valde att ta upp en strof i texten som titel och massa blommor som oxå nämndes i texten. Det fina fotot är på R & L. Pöss på er!



Här är ett annat tävlingsbidrag, till Mians design. Men grejen var att när jag skickat in den kollade jag vilket datum den skulle vara inne och jag hade skickat in den endast 4 dagar försent haha...Men det var roligt att göra den, så det gjorde inget:) Det mesta är gjort av mig på denna LO:n förutom fjärilarna och "Girl"
Är tydligen inne i en tävlingssväng nu märker jag när jag laddar upp:-) Jag vet på förhand att jag kanske inte hamnar på första plats, men det förtar inte skaparglädjen, så det gör inte så mycket..
Temat var "prinsar och prinsessor"

och så en som jag gjort till SWE för länge sen, men temat hjärtan. Så jag målade mitt egna "hjärt-"papper...
Ha det så gott,kramen!

20 kommentarer:

JEN sa...

Åh vilka härliga LOs du gjort!! Glada och mysiga! :-)) Vet inte om du fick mitt svar om träffen? Fråga Cheri om plats, ifall du kan komma den 8e! Hoppas, hoppas! *kram*

Kimberly sa...

GORGEOUS creations! Love them all! xoxo
Loves,
K

joggemia sa...

Kul att du hittade till min blogg....och tack för den goa kommentaren! Jag måste få återgälda med att säga att DU har en egen läcker stil! Garden girl är otroligt läcker och ditt hjärtpapper är grymt!

Kram!

Ulrika aka LillBlomman sa...

Väldigt vackra lo´s! Visst är det skoj med lite tävlingar! Får mig jätte inspirerad ibland också! Går ofta i vågor! Grattis till vinsten!

Hanna sa...

Oj vad mycket fint det kommit här sen jag var här sist! Och tack för kommentaren i min blogg - pappret (det som är i 2 remsor) på min LO har jag för mig är från 7Gypsies.

terese sa...

nämen vilka läckra LO:er!!

fialoppan sa...

Superfina, gillar den understa mest!

JEN sa...

*skickar en stor kram*
KRAAAAAM!

Jag... sa...

Heeelt underbara lo:er!! jag gillar verkligen Garden girl!! Sååå fin!!

Susanne H / snuffehar sa...

Du gör aå makalöst fina layouter! Gillar verkligen den översta och "garden girl".

Anonym sa...

Men så mycket fint du gör!
Du är ju bara för duktig! :)
Jag gillar verkligen din scrapstil!

Kram
Mette

~Karin~ sa...

Hej! "Ramlade" in hit på min bloggrunda! Oj, oj, oj va mkt fint du skapar! Massor med härliga alster att kika på! Canvasen var verkligen så fiiiiiiiin!

hälsn. /Karin

Theresa/Tette sa...

Super fina Lo:s! TFS

Cecilia sa...

Grymt fina.

Lisbet sa...

Nu är jag ute på bloggrunda igen. Passar på innan skidskyttet börjar igen. Känner att jag behöver inspiration så jag tittar in på din sida för att fylla på inför veckan.

Ha en skön vecka

Bryngelson sa...

Vilka LO's!!! Du har en störtskön stil - vilken tur att du visade vägen hit :)

Minimalla sa...

Tack för komplimangen! Jag tog fotot till Mikaelas fotofredag för ett tag sen. Hon hade en jättefin bild på sin son och en mössa, min dotter var inte så samarbetsvillig så jag fick ställa upp som modell själv ;)

Jag tittar ofta in på dina härliga LOs och de är så fina. Hoppas vi får se ännu mer fint snart.

Just nu sitter jag på jobbet och har din spellista som bakgrundsmusik, massor bra låtar, tack tack :)
Kram!

JEN sa...

Mmmmm vi hoppas (kräver!!) att du kommer nästa gång! ;-)) Du är iallafall hjärligt välkommen närhelst det funkar! *kram*

Cattis sa...

garden girl är såå underbar!! Men det är även de andra layoutsen oxå! ;o)


http://kathis.blogg.se/

Anonym sa...

Tjeena, här har det hänt grejjer sedan jag var här sist!!
Ny design, nya låtar o MASSOR av alster...kanonfina!
Titeln "Nya Skor" hos mig är utskuren av sillen...typsnittet har jag tyvärr ingen koll på men visst liknar de stora Platformthickers från AC?!!