08 februari 2008

***PIFFAD***

Sååå...ursäkta förseningen, men jag har jobabt som en gnu de senaste dagarna!
Men de två lyckliga vinnarna av piffen är......................................................................................................................................................................................ELDH!!! och...............................................................................................................................................................................MISS PYSSEL/ CECILIA!!!!
Stort grattis, tjejer!! Maila mig era adresser på frinil@spray.se så ska jag plocka ihop ett härligt paket och skicka! Och till er som inte vann, hoppas jag att ni får vinna nästa gång!:)

1 kommentar:

JEN sa...

Hej Frida!! Såg en gammal kommentar i Fiffis blogg från dig - haha - och kom på att HÄR har jag ju inte varit på himla länge!? Du, kommer du till Cheris träff om en månad? Det vore så skoj att träffa dig... kanske syfestivalen helgen innan?? Eller det är kanske för långt att åka för dig... Hoppas du mår bra iallafall! *KRAM*