03 februari 2008

hej hopp, jag lever!

Jo, det är sant, jag lever, men har inte tagit mig tid för bloggen...
Så det blir ett nytt mastodont-bildinlägg!:)

Först ut kommer en LO om Whilliam, som jag liftat av Fiffi:

Detta är Whilliams standard- grimas(?) på bilder nuförtiden, så det är verkligen en posé han kör med..hihi...
Sen har jag använt samma bilder av Whilliam på 2 olika LO:s, men med olika design:)

Sen gjorde jag en efter en skiss som WebmosterHelene gjort, men jag valde att inte skicka in den, för jag är inte så nöjd...(till tidningen alltså)
Och sist men inte minst kommer den här LO:n som jag inte heller känner är en top ten, men jag älskar verkligen fotot på den superarga Jacquline...haha..och det roliga är att barnen tycker fotot är minst lika roligt själva!

Tack för titten!! Hoppas ni har en mysig söndag framför er!

1 kommentar:

Cattis sa...

Alla är lika Underbara och fotot på Whilliam (översta layouten) Vilket smile! =D Så härligt gulligt!