10 februari 2008

Ledig helg = scraptid!!

Japp, så är det!:) När jag är ledig flera dagar på raken infaller sig (tack och lov) scraplusten..först tror jag att jag inte ska få ens ett litet kort gjort, sen VIPS! har jag gjort 4-5 LO:s...
Ikväll har jag gjort 4 st. varav jag kan visa 3 stycken här:

Denna är till en "Skissecup" som det heter så sött på norska:) man ska scrappa efter ett antal skisser och hoppas på att komma till finalen:)........"My dreaming Angel" heter denna. Jag ÄLSKAR det nytagna fotot på Jacquline - hon är verkligen söt, lilla gumman!! *Skryt skryt, men jag har ju inte påverkat det så mycket egentligen...hihihi*

2:a till Cupen var jag inte nöjd med från början, men nu är den helt Okej! Fotot på söta W är ju underbart i mina ögon så det gör halva LO:n : )

Den sista jag kan visa ikväll heter "Ni 2 i mitt hjärta" och är till Papp&Scraps skisstävling denna månaden...
Tack för att ni kommer hit och kikar och en extra stor KRAM till er nära och kära som är här och tittar!!!!!!I mean it!!:)

13 kommentarer:

Zarah sa...

Vilka fantastiskt fina LOs, du är ju bara såååå duktig!!

fialoppan sa...

Underbart fina! Gillar särskilt den understa! Kram!

Monica sa...

Turkost och brunt är ju så oändligt läckert!!! Tack för att du delar med dig.

LadyDi sa...

Dina layouter har alltid en så härlig känsla över sig! Kram

Cattis sa...

Härligt med scraptid och att bara få skapa!
Helt fantastiska sidor och fotona på dina barn är underbara!


http://kathis.blogg.se/

bitte71 sa...

Åh, vilka ljuvliga LO:s du har skapat: gillar allihop men föll som en fura för den översta (den med din dotter med änglavingarna) - helt LÖÖÖÖVLI!!
Kram!

Anonym sa...

De är UNDERBARA!!! Älskar färgerna - särskilt den i mitten :) *kram*

Anonym sa...

Superfina allihop m härliga färger.
*kram*

Monica sa...

Stor kram till dig idag!

Susanne H / snuffehar sa...

Superfina layouter alla tre!

Caroline... sa...

Hej =) Många superfina LO´s!! Var länge sedan jag var inne å kikade. Hoppas allt är bra med dig!!
Kramizar Mizty / Caroline

Ulrika aka LillBlomman sa...

Du gör verkligen helt galet vackra lo´s!!! Kramen!

Jag... sa...

sååååå fina!!

(kan nog tänkas finnas en stol kvar till dig.. finns det hjärterum så finns det sjärterum.. kommer du??) :-D

Kram