06 juni 2007

Nytt pyssel

Eftersom jag vann förra omgången i Scrapträskets (På Familjeliv) utmaning så valde jag att vi skulle Scraplifta den här LO:n i den här omgången:



Att lifta någon betyder att man inspireras av LO:n....kanske färger, upplägg nån detalj etc och jag inspirerades av upplägget, så här är min tolkning av den:



Rubriken är "Se sentir femme" som betyder "att känna sig som en kvinna"..De som känner mig väl vet att jag älskar smink och sånt, så det kändes roligt att scrappa ett riktigt ego-foto hahaha..

6 kommentarer:

Anonym sa...

WOW!!! Vilken Läcker LO!! Snyggt liftat!

Anonym sa...

Oi, achei teu blog pelo google tá bem interessante gostei desse post. Quando der dá uma passada pelo meu blog, é sobre camisetas personalizadas, mostra passo a passo como criar uma camiseta personalizada bem maneira. Até mais.

Minimalla sa...

Vad snygg din version var! Och vilket coolt foto!

Anonym sa...

Supersnygg LO!! Älskar färgerna och upplägget - tyvärr kan jag inte se vad du liftat för lo... :)
Kul att scrappa en riktig ego-sida...det måste jag oxå göra nån dag.

Marie - Med mina händer... sa...

Jättesnygg! Gillar din tolkning!

Örnen sa...

Älskar din lift!! Jag röstade på den :-) Kan ju också beror på att jag är fransklärare *fniss*