23 juni 2007

Blåsa bubblor...

...Är ju fantastiskt roligt när man är barn!! En dag var vi ute i en lekpark och hade köpt med oss blåsbubblor som Jacquline och hennes bästa kompis Dino blåste..Jacquline har dock ett litet roligt sätt att blåsa bubblor på, för hon "blåser" mellan tänderna och det går ju sisådär då, som ni förstår..hihi, men hon tycker det är superkul ändå!
Scrappade några foton från det tillfället och blev glad över att få den publicerad på SWE Scrapbook http://swescrapbook.blogg.se/. Bubblorna på LO:n har jag klippt ut efter att ha målat dem med Distress Ink.

7 kommentarer:

SasSa sa...

Underbar! Härliga foton och finfina bubblor.
Kram SasSa

Anonym sa...

Jättehärlig! Kul med de fina bubblorna, härliga foton :-)

Anonym sa...

Nämen- NU har jag äntligen hittat till din blogg! Så mkt fint du har här!! :-)Ser att du använt Sassafras-papper. jag har en del sådana men kan bara inte kommma på vad jag ska göra med dem...Speciellt det röda och blåa pappret. :-)

Anonym sa...

Den är SÅ himla fin!! Bilderna är KANON!
Kramizar

Anonym sa...

Den är hur läcker som helst!! Underbara foton!

Hoppas du har haft en skön midsommarhelg!

Anonym sa...

Och du är sååå gullig med dina kommentarer! Men här kommer en rätt tillbaks; älskar din nya "Såpbubblor! Och du har såååååååå söta barn! Kram
Annika

Lotta sa...

Du är utmanad! Titta i min blogg för mer ifo.

Lotta