08 juni 2007

DT-scrap

Lite DT- scrappat..Urfina grejer fick jag hemskickat så det har varit riktigt roligt att scrappa...

Använt mig av 3D-kuddar och skurit ut swirls från ett papper..



Här är en bild som inte är så bra i kvalitée men jag gillar händelsen, så mycket..
Whilliam satt och plnaterade blommor med mig, och efter en stund drog maken och grannen igång en brasa på deras tomt, för att elda ris...Gissa vem som satt och tittade längtande bort mot den häftiga brasan, jämfört med mammas penseér?!;-D

5 kommentarer:

Anonym sa...

Oh vad mycket nytt snyggt. Gillar att du skurit ut swirls i papper, det verkar jättesvårt.

Marie - Med mina händer... sa...

Två underbara layouter!!! Jättesnygga!

Örnen sa...

Superfina LOs, som alltid ;-)

Erica sa...

Fina! Har du skrivit själv på fotot eller är det rub-ons? Ser snyggt hemskrivet ut!:-)

Anonym sa...

Så himla snyggt!!! =)