25 juni 2007

Pysselpassion

Jag sökte till ett DT hos Pysselpassion, i Norrköping. Idag returnerade dem LO:sarna, och jag antar att jag inte är aktuell, eftersom det inte stod något om det i paketet. Här nedanför ser ni LO:sarna. Man skulle göra en som beskrev sig själv, och scrappa i sin "favvostil"/ med favoritsaker...och så en efter en skiss..

Måste säga att jag blev glatt överraskad dock, för i paketet hade de skickat med två fina papper som gåva! Det var en fin gest:-)





Ha en trevlig kväll i sommarvärmen!:-)

6 kommentarer:

Hanna-B sa...

Men jäklar sicken häftig blogg du fått till då! Me musik & allt : )

Hanna-B sa...

Oj, postade för snabbt.. Skulle ju även säga att dina nya är super! Häftigt format på de två senaste också. Och tack också för peppningen jag fick i min blogg förra veckan : ) Du e snäll du!

Örnen sa...

Supersnygga LOs som vanligt :-)

Anonym sa...

Åh, underbara LO's!
Jag hade valt dig som DT i alla fall, de här LO'sarna är verkligen kanonsnygga! Kan vi inte få se de andra också...please? ;)
Kram Linda

Anonym sa...

Oj, såg precis att det var "bara" dessa två du skickat in...
Fick för mig att det var fler ;)

Anonym sa...

Dom är ju hur snygga som helst!!!!!Jag hade oxå valt dig.. ;o)