26 juni 2007

Utmanad...

Blev utmanad av Lotta!:-)

REGLER:
Varje spelare börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv. Bloggare som blir “tagna” ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet. Till slut väljer bloggaren sex nya bloggare och gör en lista av deras namn. Efter det är gjort skriver han eller hon en kommentar i deras bloggar för att låta dem veta att de har blivit “tagna” och att de ska läsa ens egen blogg för mer information.

1. Jag hatar att ta i blött papper! (Ja jag vet att det är knäppt, jag har lyckats vänja mig liiite mer nu vid andra(!) barnet, men får ff rysningar...)

2. Jag lyssnar sönder alla bra låtar. Hittar jag en kan jag lyssna på den lätt 20 ggr på en dag...för att sen hitta en annan..

3. Jag har fått en dikt publicerad i en utgiven diktbok.

4. Jag älskar Kent, har alla deras skivor (och ja, lyssnat sönder ett antal låtar..) men aldrig gått på en konsert med dem, vilket borde vara lätt med tanke på att de håller en om året typ, i Sverige!

5. Jag älskar att lukta på de människor jag älskar mest!

6. Jag har tydligen kass godissmak, enligt de flesta andra..Plockar jag ihop en påse, får jag lätt ha 85% för mig själv hehe...

Jag utamanar Anzan,Carina, Cattis, Annika5064 & Cheri!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag såg utmaningen, har fått den förut & om jag avslöjar fler konstiga saker om mig själv så kommer jag inte ha fler besök på min blogg snart *haha* Kram